I want to remember that no one is going to make my dreams come true for me

Ik vertrok in 2011 met mijn bootje vol dromen richting Brazilie. Zoals elke wijze altijd weer benadrukt..."het gaat niet om het bereiken van de bestemming maar om de weg ernaar toe"... Toch dacht ik Odysseus slimmer af te kunnen zijn en binnen een jaar en een dag mijn doel te bereiken... Mijn scheepje leert me geduldig te zijn en de golven van het leven te accepteren. Mijn reis bracht me de liefde en een wonderlijk leven in Zuid Frankrijk maar de droom om op een dag de baai van Rio Vermelho in Salvador de Bahia binnen te varen en een ode aan Yemanja te kunnen brengen en daarna verder naar het Noorden te zeilen en de Amazone op te varen om mijn oude vriend Don Pancho diep in de jungle opnieuw te bezoeken blijft het winnen van welk ander sprookje dan ook. Ik ga weer een poging wagen om de droom werkelijkheid te maken! Deze winter keihard knokken om de financieen rond te krijgen en de boot volledig uit te rusten voor de oceaan, mijn geest en lichaam te trainen, een mooie voorstelling in elkaar te toveren en de havens en wachters op de route aan te schrijven...
Prioriteit numero uno de l'année 2014: Mijn droom waarmaken!


 

Popular Posts